Uit het leven van een Krok(ed)je: Update

zaterdag 11 oktober 2008

Update

Zaterdagmiddag, even tijd voor een update

Navelbreuk
Met de naweën van de navelbreuk ingreep gaat het goed. Het verbandje mocht ik gisteren onder de douche losweken en weghalen. Dat ging prima. Weinig problemen. Douchen was heer-lijk! Daar kanp je van op.
Gisteren heb ik ook weer eens een stukje auto gereden. Ging goed, dus da's mooi. Ik moet nog wel oppassen met tillen. Zelfs een laptoptas is te zwaar. Ook skiles kunnen we wel even vergeten. Daar zouden we over een paar weken mee beginnen, maar dat hebben we maar even op de lange baan geschoven en gaan we nu waarschijnlijk doen in januari in aansluiting op ons tripje naar Davos. As is solidair. Lief hè?

Oranjevereniging
Straks hebben we de receptie ter gelegenheid van het 75-jarig bestaan van de Oranjevereniging hier in Baambrugge. De voorbereidingen zijn ook aan mij niet voorbij gegaa. Ik ben de laatste weken bezig geweest met het maken van een comilatie van diverse filmfragmenten om daar een DVD van te maken. De DVD was vorige week klaar. Vanmiddag de vertoning. Hopelijk komen er nog wat aanmeldingen...
Ik ben er straks ook. Ik zal eerst de camera maar eens leegmaken...

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage