Uit het leven van een Krok(ed)je: Update

donderdag 21 augustus 2008

Update

Even snel dan, er is wel een hoop te vertellen, maar gewoon te weinig tijd om 't op te schrijven. Aangezien ik ook niet zo snel ben met het toetsenbord is het altijd even geduldig wachten tot ik weer rammel aan m'n schrijfspier heb.
Die rammel heb ik nu wel, dus vandaar dat ik weer eens wat van me laat horen. Even wat "projectjes" afwerken:

Marktplaats en de grote opruiming
Het gaat goed met de opruiming, vandaag hebben weer twee apparaten huize Scholten verlaten! Heeft er iemand noeg iets nodig. Kijk op mijn marktplaats stekkie, wie weet is er iets voor jou bij!
Overigens heb ik gisteren een donorcamera opgehaald, dus met een beetje geluk krijg ik onze eigen camera daarmee weer voorzien van een gaaf LCD scherm.



Vanavond kreeg ik ook bericht van de Wat U Zegt redactie van de Telegraaf dat mijn brief is geplaatst. Die had ik al een dikke week geleden geschreven naar aanleiding van een zoekactie door Den Haag. Wil je het lezen? Hier kun je het lezen. Je hoeft het er niet mee eens te zijn natuurlijk. Ik vind het wel raar dat dit pas geplaatst wordt een week na inzenden. Maar goed het is leuk dat 't erop staat. Het luchtte wel op. Dat wel.

Verder zijn we ons mentaal aan het voorbereiden op de eerste lange rit met onze nieuwe auto, helemaal naar Egmond aan zee. We hebben er zin in! Eerst nog een paar dagen werken. O ja, dinsdag begint-ie weer, de abcouder feestweek. Het beloofd mooi weer te worden, een mooie week dus!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage