Uit het leven van een Krok(ed)je: Nieuwe dingen...

maandag 11 augustus 2008

Nieuwe dingen...

Het is wel de tijd van de nieuwe dingen en veranderingen in huize krok(ed)je.

Belangrijkste is wel: new wheels! Het was echt niet meer rendabel om een diesel er op na te houden voor die kleine stukjes die we nu nog reden. Een benzine auto dus. Maar dan wel een met minder kilometers, een open dak en airco als het kan. Dankzij internet heb je snel gevonden wat je zoekt: een Golf Variant van 2001, met airco en open dak (voor de minder warme dagen zal ik maar zeggen.



Bij Petra is het nu ook nieuwe dingen dag. Aangezien de oude PC na dik 6 jaar met een diepe zucht ermee ophield, werd het tijd voor iets nieuws: nu ben ik bezig met de installatie van een gloedjenieuwe Packard Bell met genoeg geheugen en harddiskruimte voor de komende 6 jaar! Voordat het nieuwe apparaat op zijn plek kon worden gezet, moest er wel even ruimte worden gemaakt, maar het is de moeite en de schoonmaak dubbel en dwars waard!

Morgen ga ik nog één keer met Inge een rondje rijden. Naar Den Haag dit keer. Een vaatwasser wordt onze prooi. Ik ben benieuwd.

Ondertussen houd ik zelf opruiming via (uiteraard) Marktplaats. Zit er nog wat voor je bij? O ja: ik zoek nog een 2,5" LCD voor een Sony digitale camera. Nee, vraag maar niets....

1 reacties:

Op 14 augustus, 2008 16:55 , Anonymous Anoniem zei...

kek carretje hoor

suc6 ermee

je broertje

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage