Uit het leven van een Krok(ed)je: Een mooie plaat

dinsdag 20 mei 2008

Een mooie plaat

Nog even wachten en dan zet ik 'm hier neer (ja ik weet 't mijn vorige bijdrage is alweer even geleden) Niets dan goeds te melden. Nu hebben we weer een echte eyecatcher in de woonkamer hangen.
Op vakantie in Italiƫ heb ik een aantal losse foto's van het Sella massief gemaakt. Terug in Nederland heb ik Photoshop maar eens opgestart. Dat heb ik de 4 foto's "gevoerd" en gewacht op het resultaat. Dat viel niet eens tegen. Dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een bevriende fotograaf om een afdruk gevraagd.

Die afdruk was echt heel mooi, dus ik wilde 'm eigenlijk op een mooie plek in huis hebben. Dus mee naar de lijstenmaker om een lijst ervoor te regelen...
Inmiddels hangt de foto er nu een paar dagen, en het is de moeite waard geweest. Een foto van de situatie heb ik nog niet, maar hier alvast een voorproefje. Wel raar om bij het aanbreken van de zomer een winters plaatje neer te zetten...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage