Uit het leven van een Krok(ed)je: Nieuw speledingetje

vrijdag 9 mei 2008

Nieuw speledingetje

Nu eens een andere posting, want sinds een paar dagen heb ik een nieuwe satellietontvanger: een Topfield TF6000PVRE. Een hele verbetering te opzichte van de oude Canal Digitaal ontvanger. Deze is onder andere voorzien van twee tuners en een harddisk. Bovendien heeft-ie een netwerkaansluiting dus nu kan ik de ontvanger via internet programmeren, of de opnamen via FTP naar de computer verplaatsen...

Moet ik nog zeggen dat ik er wel happy mee ben?


Morgen gaan we met Wilco, Diana en Remco stappen in Haarlem. Dat wordt wel gezellig, het weer werkt ook mee, dus dat wordt leuk. Als ik er aan denk nemen we de camera mee! Het is wel leuk om foto's op de weblog te zetten.
Zondagavond gaan we (traditioneel bijna) naar het Ajoc festival. Dan nemen we geen camera mee, nee we gaan genieten van de Earring!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage