Uit het leven van een Krok(ed)je: Ik ben er nog!

zondag 16 maart 2008

Ik ben er nog!

Weer een week (dik) terug in Nederland. Ik kan je zeggen; stuur me nog maar terug voor nóg een week! Tsss! Er is echt van alles aan gedaan om me die vakantie te laten vergeten deze week. Nee, dan moet ik zelf maar de herinneringen bovenhalen. Dus kom ik nog even terug op onze vakantie:
De laatste avond hebben we niet alleen gebruikt om de auto in te pakken, maar hebben we ook nog een Campari gescoord in la Stua. Gelukkig heb ik daar geen foto's van... ;-)
Waar ik wél een foto van heb is de nachtskimarathon. Die liep namelijk door Selva. De deelnemers moetsen vlakbij ons hotel namelijk de straat oversteken. Voor het zicht op de piste waren ze allemaal voorzien van een soort mijnwerkerslamp op hun hoofd. Met de telefoon heb ik gauw even een paar plaatjes geschoten:

Verder was het Ajax wat de klok sloeg deze week. Gisteravond hebben we het verjaarsfeest van Ajax meegevierd met onder andere Gerard Joling. Ook daar waren camera's. Die van mij niet, en de foto's die ik met de telefoon gemaakt heb kan ik hier echt niet publiceren... Dat klinkt goed..

Vanmiddag is het weer Ajax wat de klok slaat. Na een lekker ontbijtje zojuist ga ik dadelijk maar mijn jas aan doen, en Bart en Marijn ophalen voor Ajax-Willem II.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage