Uit het leven van een Krok(ed)je: Morgen een échte update

zaterdag 23 februari 2008

Morgen een échte update

Druk geweest de afgelopen weken. Zo druk dat webelog er een beetje bij in schoot. Tijd om het weer goed te maken. Morgen zal ik weer eens een echte update plaatsen. Bijvoorbeeld over vanavond, Astrid en Loes hebben een line-dance avond en ik ga mee met de camera's. Vandaag heb ik m'n auto onder handen genomen, maar ik geloof niet dat iemand daar foto's van wil zien!
De kogel is door de kerk, Marco van Basten wordt de nieuwe hoofdtrainer van Ajax en dus een van mijn nieuwe collega's. Raar idee, iemand die je alleen van TV kent ineens in levende lijve tegen te komen! Toch eens kijken of die omhaal van van Basten nog ergens op youtube staat...
Ja dus!

Zo, we gaan maar eens richting Loenen. Tot later!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage