Uit het leven van een Krok(ed)je: Vanmiddag op de radio!

zaterdag 12 januari 2008

Vanmiddag op de radio!

Zometeen om 12 uur moet je even luisteren naar de Weekend Show op RosaFM. Bart en ik zijn te gast in het programma van Nick dat hij daar al weer een lange tijd doet.
Je kunt het horen op de kabel op 103,3 in de gemeente Abcoude, in de ether in de omgeving Abcoude op FM 107,6 maarrrrrr wereldwijd via www.rosafm.nl!

Gaat allen luisteren... O ja ik zal een camera meenemen. Het Vinyl laat ik aan Bart over. Heb er zin in!

Net voordat ik weer met Bart op stap ga, nog even snel iets schrijven. De radio uitzending was geweldig! Arme Nick, hij is niet aan z'n normale show toegekomen! Het was wel weer vertrouwd, met deze mannen in een studio. Helaas is een podcast niet beschikbaar, dus als je niet geluisterd hebt, pech! Misschien lukt het nog om een paar airchecks te maken uit een opname die ik heb gemaakt thuis. Als dat lukt, dan zet ik hier wel even linkjes neer. De hele uitzending wordt lastig in verband met auteursrechten op de muziek.

Zometeen ga ik met Bart op stap, een minidraaiklusje doen in Amsterdam Sloten.
Zal ik nu maar eens wél de camera meenemen?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage