Uit het leven van een Krok(ed)je: Beloofd is beloofd

zondag 9 december 2007

Beloofd is beloofd

Het blijft toch je auto.... Alleen staat-ie nu al bijna twee weken in de garage. Zoals beloofd hier het verhaal van mijn auto. Op een mooie dinsdagmorgen een kleine twee weken geleden, reed ik van huis weg. Ik was nog geen kilometer van huis toen mijn auto afsloeg en niet meer verder wilde. Nou wist ik van Inge haar auto dat de brandstofpompen in die Astra's er rondom de 200.000 km mee kunnen stoppen, dus geheel onvoorbereid was ik niet.
Zoals gezegd was mijn diagnose juist en moets er een nieuwe brandstofpomp in. Zo gezegd, zo gedaan.
Vorige week maandag ben ik nog maar eens langs geweest om te informeren naar het verloop van de werkzaamheden Helaas was er iets misgegaan bij het schoonmaken van de EGR klep, een stuk roetafzetting was in de cilinder gevallen. Bij het starten van de motorzorgde dat voor een flinke schade. Nu moest de cilinderkop eraf. Major repair dus. Omdat ik spullen uit de auto nodig had ben ik gisteren ook nog even bij de patiƫnt op ziekenbezoek geweest. Er was ook nog een zuiger met een forse beschadiging, dus die is ook vervangen. Hopelijk komt alles weer goed, en kan ik 'm morgen ophalen. Ik houd jullie op de hoogte...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage