Uit het leven van een Krok(ed)je: Voortbewegen - Deel 2

dinsdag 25 september 2007

Voortbewegen - Deel 2

In de serie voortbewegen vandaag deel 2. Voortbewegen over snel stromend water.
Poging 1: Men neme een bodyboard, zorgt voor een golfje en hup!

Dat bodyboarden ging best goed, op m'n kniën zelfs! Alhoewel het bodyboard dan wel heel makkelijk stuurt. Er zijn foto's van, alleen heb ik die nog niet, later komt dat helemaal goed!



Na het bodyboarden was het tijd om even lekker een rondje te gaan raften op de wildwaterbaan.
Voordat het zover was eerst even op de foto:

En toen het water op! Het was echt te gek! Eerst denk je nog: "waar ben ik aan begonnen?" Maar als je goed naar de instructeur luistert, kom je echt snel naar beneden!
Voortbewegen op het water. Weer eens wat anders als op de motor. Dank aan Martin voor de tip.

In het volgende deel: kun je zijwaarts met een auto?

Overigens was ik vergeten te melden dat we dit alles hebben gedaan bij Dutch Waterdreams in zoetermeer. Bedankt Erik voor de vraag!

3 reacties:

Op 02 oktober, 2007 13:03 , Anonymous Anoniem zei...

he Ed, waar zijn jullie dit wezen doen?
Erik

 
Op 03 oktober, 2007 18:32 , Blogger Edjekroketje zei...

Hé Erik, goed d je het vraagt, dat ben ik (zie ik) vergeten te melden. Het was in Dutch Waterdreams in Zoetermeer. Check www.dutchwaterdreams.nl. Ed

Hoe is het verder

 
Op 03 oktober, 2007 22:30 , Anonymous Anoniem zei...

Prima, hard werken maar wie niet?
Heb dat raften gezien in de Eemhof deze zomer toen we daar een paar dagen waren.

Erik

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage