Uit het leven van een Krok(ed)je: Feestweekverslag deel 1

donderdag 30 augustus 2007

Feestweekverslag deel 1

Lekker hoor, zo'n weekje vrij. Alleen vliegt het voorbij. Voor je het weet roept de plicht weer! Ach, ik kan net zo goed een afteller richting de kerst maken, want dat duurt geen 4 maanden meer...

Goed, na deze fijne gedachte eerst maar eens een update van deze week. De eerste twee dagen hebben we thuis doorgebracht met het doen van allerlei klusjes. Zo ben ik aan het opruimen geweest, heb ik getracht mijn afstandbediening voor de Zen aan het werk te krijgen en heb ik nog steeds plannen om m'n auto te wassen. Voorlopig hebben we nog geen meter motor gereden dus dat moeten we écht morgen gaan doen. Pfff! Zo veel te doen, zo weinig tijd!
Wilco haalt bij de eerste steek meteen een nat pak
Gisteren heb ik in ieder geval wel iets leuks gedaan. Wilco opperde afgelopen zaterdag het idee om maar eens mee te gaan doen met het aloude Tobbesteken. Prima plan wat mij betreft want ik steek niet heel erg slecht, ervaring opgedaan zullen we maar zeggen... Gisteravond zijn we dus qua kleding en handdoeken voorbereid op een nat pak naar het Schapenweitje gegaan. Alles goed en wel waren we één van de eersten.
Ed neemt plaats
Wilco had direkt een nat pak, maar bij mij was het raak! Op naar de tweede ronde dus. Tweede poging was ook raak, de derde steek ging met een kortere stok, dat zou moeilijker zijn.
Op naar de eerste steekNou nee, want de meeste mannen staken raak. De vierde steek, ik was al zeker niet meer droog, was mis! Echt mis, want ik was nu serieus nat.

Dan ga je merken dat het niet meer juni is, want je krijgt het snel koud. Gauw even wat droogs aangedaan en de winnaar afgewacht. Dat duurde nog best lang. De uitslag kun je lezen op www.abouderfeestweek.nl. Goeie site overigens.

Vanmorgen zijn we naar Abcoude gefietst voor de kinderrommelmarkt. Met een Vinylparty in aantocht is het altijd goed om eens te kijken of je nog wat extra Vinyl kunt scoren. Dat is gelukt! Vervolgens heb we een bezoekje gebracht aan de premiekeuring, het evenement dat het ontstaan van de feestweek betekent.

Vanmiddag gaan we bij het tuinfeest kijken. Ook al zo'n klassieker. En morgen, morgen het etentje met de Servicedesk'ers!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage