Uit het leven van een Krok(ed)je: Nog een reünie!

maandag 11 juni 2007

Nog een reünie!

Jullie weten nog wel hoeveel lol ik heb gehad van de lagere school reünie van mei vorig jaar. Het is altijd leuk om mensen weer te zien. Vorige week dinsdag hebben Debby, Jeffrey, Martin, Rogier en ik bij een sateetje gezellig bijgepraat. Het was donker toen ik naar huis ging, en dat zegt wel wat in juni! Daarom leek het ons wel leuk om de hele ploeg weer bij elkaar te halen. Wat is er dan mooier dan nog een keer zo'n ouderwetse Servicedesk Barbecue? Vandaar dat ik vandaag iedereen dit mailtje heb gestuurd.

Als er nog mensen zijn die dit mailtje niet gekegen hebben, dan heb je 'm bij deze en stuur mij maar een mailtje.

De motor hebben we donderdag opgehaald en dus lijdt de auto een rustig bestaan. Niet zonder reden overigens, want ik moet eerst echt vertrouwd met 'm raken. Ik heb gisteren du lekker in m'n eentje een ritje gemaakt en ben toch wel zo'n vier uur van huis geweest! Uiteindelijk kwam ik uit in Zandvoort, heb daar een broodje gegeten en heb toen de terugreis gedaan. Onderweg meteen getankt zodat-ie weer volgetankt weer klaarstaat voor de rit naar 't werk zonder file en parkeerperikelen.

De afgelopen weken heb ik ook een aantal keer de fiets naar het werk gepakt. Een beetje beweging was wel noodzakelijk. Helaas klapte er vorige week een spaak en ben ik waggelend teruggereden. Inmiddels staat m'n fiets bij de fietsenmaker, want spaken, dat kan ik niet zelf. Helaas zijn de fietsenmakers net doktoren. Ook wachtlijsten!
Ik hoop maar dat ik 'm snel terug krijg, en ben benieuwd hoe het rijdt!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage