Uit het leven van een Krok(ed)je: Weer eens bericht van Ed

donderdag 19 april 2007

Weer eens bericht van Ed

Na de felicitates aan Petra en de trampolinefoto's kunnen jullie wel weer een update gebruiken. Er is weer een hoop om te vertellen. Ik ben natuurlijk nog steeds druk en heb over verveling niet te klagen. Nu kan ik al terugkijken op m'n verjaardag. Tenminste gedeeltelijk, want de grote groep komt zaterdagavond een drankje halen. Ik heb in ieder geval al een heel gaaf kado gehad van As; een slipcursus! Dat wordt dus een dagje zijwaarts gaan en hopelijk kom ik er als een betere bestuurder uit.

Nu ik het toch over sturen heb; met het motorrijden gaat het ook lekker en ik heb eindelijk het idee dat ik het een beetje door begin te krijgen. De laatste paar keer heb ik gewoon lekker gereden en hoewel het nog niet perfect is, merk ik wel als ik iets beter had kunnen doen.

Ik heb inmiddels van Marianne haar foto's gekregen op een CD'tje. Die heb ik dus fluks op de server gezet, en ik heb de pagina aangepast. Leuke reacties al gehad. Afijn jullie hebben hier de plaatjes kunnen zien. Ik zal wel eens een postzegeltje hier rechts maken waar jullie op kunnen klikken...

Ik moet nu dus weer een nieuwe terugteller bedenken want m'n verjaardag hebben wel ook alweer achter de rug. Zal ik de datum van de bekerfinale er in zetten? Dat kan wel na gisteren.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage