Uit het leven van een Krok(ed)je

donderdag 22 maart 2007

Even snel voordat ik de wellness in ga... Vandaag was de laatste skidag hoewel ik daar geen gebruik van heb gemnaakt. Ik heb namelijk m'n knie bezeerd met rodelen. Gisteren zijn we namelijk eerst wezen rodelen, voordat we begonnen heb ik deze foto gemaakt:

Tijdens de laatste afdaling heb ik echter m'n knie een beetje verdraaid en alles is
stijfjes. Het was beter om vandaag niet te gaan skiƫn. Maar tijdens het rodelen gisteren heb ik nog wel een paar actiefoto's geschoten van mijn mede rodelaars.


Imelda ging direct na het maken van deze foto onderuit en Jos werd even verder door Jan-Frans van z'n rodel getikt. Gevolg was dat hij zijn rodel 10 meter lager op kon gaan halen. De rest van de ochtend en de hele middag hebben we lekker geskied en genoten van de pistes op de Rhinerhorn.
Sylvia heeft ons daarna even mee terug genomen naar het hotel met de A8L ("och, het is maar een auto") die ze in eerste instantie niet terug kon vinden omdat man Aschi 'm moest komen verplaatsen. Lachen natuurlijk, ook in de bar toen we nog even een biertje dronken met Aschi.

Vanavond de laatste avond. Ik ga me eerst maar eens in de wellness melden..

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage