Uit het leven van een Krok(ed)je: Even vertellen

dinsdag 30 januari 2007

Even vertellen

Weer een bijwerkstukje, het is wel weer nodig inmiddels.
Eerst maar eens de motorrijles. We hebben in "ons straatje" in Sloterdijk de precisiestop geoefend Lastig. Laat ik zeggen dat ik daar nog wel wat oefening bij kan gebruiken. Hopelijk doen we 'm aanstaande zaterdag weer, want hij is nog best tricky. De reuzeslalom met de slepende achterrem, het achtje en keren gingen een stuk beter gelukkig. Was het toch niet helemaal verloren...
Zaterdagavond lekker gedraaid in het dorpshuis alhier. Was weer prima. Niet teveel spullen mee, net mooi gewoon. Dan ben je ook niet zo enorm lang aan het opbouwen en afbreken en dat is ook wel lekker.

Zondag en maandag niet veel ondernomen. Wel zijn we even bij Petra op de koffie geweest. Ik heb de printer getracht te repareren. Nou ging dat niet echt met een stukkende cartridge, dus dan maar de nieuwe Dell printer aangesloten.
Dat ging niet van een leien dakje, dus uiteindelijk het ding aan de reguliere USB poort van de PC gehangen in plaats van aan het internet modem dat ook een USB poort heeft. Helaas trapte die printer daar niet helemaal in...

Gisteren gewoon gewerkt hoewel het al overal gonsde, Edgar Davids naar Ajax. Vanmiddag was het dan zover. De persconferentie gekeken en toen ik naar m'n auto liep was de middagtraining nog bezig. Voor de log heb ik dit plaatje maar even geschoten van grote afstand weliswaar, maar toch. Ik ben benieuwd. Zondag zit ik met Wilco in het stadion voor de topper tegen Feyenoord.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage