Uit het leven van een Krok(ed)je: De storm deel 2

zondag 21 januari 2007

De storm deel 2

De zware storm van donderdag hebben we gehad. Hoewel het de dagen erna nog lekker waaide, is het toch een stuk rustiger.
Astrid is uiteindelijk met een taxi tot Breukelen gekomen, waar ik haar later heb opgehaald. Een heftige avond al met al, want ik kwam onderweg naar Breukelen nog een omgewaaide boom tegen, die net toen ik aan kwam rijden werd opgeruimd door de brandweer. Ik zeg het wel vaker maar petje af!

Gisteren heb ik m'n tweede motorrijles gehad, die was qua weer wel iets minder dan de les van vorige week. We (ja dit keer reden we met z'n tweeën) hebben de slalom met 3 meter afstand en de slalom met 8 meter afstand tussen de paaltjes gereden. Combineer dat met lopen met de motorfiets, opbokken, maar ook "hogere acrobatiek" bij het opruimen van de slalompaaltjes, en we hadden een oefeningetje stapvoets rijden. Vooral het opruimen van die paaltjes was wel lachen, je snapt wel dat we die al rijdend moesten oppakken. Goed om je motorfiets te leren beheersen. Erg grappig ook om zelf even uit te knobbelen hoe je dat nou het beste kunt doen. Je moet ook niet de hele tijd superserieus bezig zijn natuurlijk.

Het was voor mij wel een verrassing dat ik al op mocht voor m'n examen voertuigbeheersing! Dan ook de theorie maar, dus ik ga blokken!Je snapt al, maar ik moet ook maar eens op zoek naar oefen examens...

Met m'n Planet Internetplusbellen drama gaat het nu eindelijk hopelijk goed aflopen. Contacten bij de KPN heb ik maar schaamteloos ingeschakeld. Zou hem wel lukken wat mij al maanden niet lukt? Ik houd je op de hoogte!

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage