Uit het leven van een Krok(ed)je: Foto's van mijn laatste tripje

dinsdag 27 maart 2007

Foto's van mijn laatste tripje

Geweldig, dat internet! Na ons avontuur in Davos (spreek uit als Davoooossss) van vorige week kreeg ik al een eerste voorproefje van de foto's die Marianne en Dan gemaakt hebben. Deze dus alvast:

We staan d'r lekker op hè?

Martin heeft z'n weblog ook weer gevonden en is aan 't loggen geslagen. Onder andere over onze reünie in 1890 (ik ben inmiddels een expert), en dat-ie zich erop verheugt. Ik ook. Helaas heb ik het alleen zo retedruk op het werk met een groot project dat af moet maar niet zo soepel loopt als het zou moeten. Dat maakt dat de afspraak helaas niet op de 10e kan plaatsvinden, maar iets later (de 17e?) en ik wat minder blog.
In tegenstelling tot Martin. Hij blogt als nooit tevoren en heeft zelfs een foto van de nieuwe 207 van Margot geplaatst. Kek karretje hoor! Kijk hier maar even. Ik krijg alleen een Powerpointje van een finaal gebroken Audi RS6.
Overigens schiet 't motorrijden er ook een beetje bij in na gisteren door deze drukte. Nou ja, kan ik financieel weer een beetje op adem komen...

Zo, ik ga m'n oogjes maar eens even dichtklappen!

Truste!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage