Uit het leven van een Krok(ed)je: Goede vrijdag

zondag 8 april 2007

Goede vrijdag

Dat was écht geen goede dag! Ik had maar één klusje in gedachten; even de wielen van de auto's wisselen. Aangezien ik door de enorme drukte op de weg donderdag mijn afspraak bij de kapper heb gemist, had ik van de nood een deugd gemaakt en de wielen vast achterin m'n auto gelegd.
Vrijdagochtend ben ik dus vol goede moed begonnen met de eerste set wielen. Tegenslag 1: de hele boel zat alleen zo ontzettend vast dat ik al heel snel besloot dat ik dat alleen niet zou gaan redden. IK ben dus maar even naar de garage gereden. Met wat "losmaakspray" kwamen de wielen gelukkig makkelijk los. Andere er meteen opgezet en een likje vet gegeven, zodat ze niet zo heel vast komen te zitten! Toen dat klaar was ben ik met Astrid d'r auto begonnen.
Tegenslag 2: van de 4 banden waren er twee lek en eigenlijk ook wel erg oud en verdroogd, dus opnieuw naar de garage en daar de wielen afgeleverd. Dat worden wel nieuwe banden ben ik bang...

Op de terugweg ben ik even langs Loenersloot gereden waar Hans en Wilco bezig waren met het dak van het "kippenpaleis". Een luxe zinken dak hebben de dames nu:

Gelukkig had ik de Sony telefoon bij me en kon ik een paar fotootjes maken:

Zoals je ziet is dat wel goed gegaan...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage