Uit het leven van een Krok(ed)je: Van alles wat

zondag 3 juni 2007

Van alles wat

Vandaag eens even van alles wat. Om maar te beginnen met een beetje blij gevoel na de 3-0 van vorige week. Hans was er natuurlijk niet blij mee, en aangezien hij wordt omringd door Ajacieden was het te verwachten dat-ie die avond op Ajoc ook nog wel even "fijntjes" herinnerd zou worden aan het resultaat. Overigens gaat Hans een stuk beter met het verlies van AZ om dan Louis van Gaal. Dan is dat ook maar gezegd.
Zoals hierboven al geschreven, hebben we 's avonds Hans en El opgehaald voor ons jaarlijkse uitstapje naar het Ajoc festival. Even naar de Earring kijken.
Maandagochtend rustig wakker geworden en 's middags naar Soesterberg gereden waar ik een geschikte motor had gevonden op internet. Dat was ook zo nadat we (Wilco en ik dus) 'm grondig hadden bekeken. Stukje mee gereden en goed bevonden. Gelukkig was ik net op tijd, want er stonden al andere mensen die interesse hadden in dezelfde motor!
Dit is 'm (een foto'tje gemaakt met m'n telefoon terwijl Wilco even een inspectie doet).
Inspectie van de motor

's Avonds zijn we naar het concrt van Zucchero geweest in de Heineken Music Hall. Helemaal goed en erg gezellig zo met z'n vieren.
Zucchero zittend aan het begin van het concert


Dinsdag heeft As afgedanst en goede cijfers gehaald. Kijk hier maar even voor de foto's van het afdansen maar ook het wedstrijddansen, het avondje bij Jan Verburg in Mijdrecht en de slotavond gisteravond bij Jachthaven Bon in Vinkeveen. Ik heb er maar een aparte "site" van gemaakt.

Sinds vrijdag kan ik eindelijk weer op m'n eigen lijntje internetten. Wat een weelde! Hopelijk ben ik voorlopig (lees de eerste 10 jaar) van alle ellende verlost! Binnenkort zijn alle foto's die hier thuis staan dus ook weer te zien op deze weblog!

Dinsdag ga ik met Debby, Jeffrey, Martin en Rogier een hapje eten. Wordt gezellig. We broeden al een beetje op een reünie van Servicedesk in het Twiske. Uiteraard met barbecue! Donderdag mag ik m'n motor ophalen. Kortom genoeg om naar uit te kijken deze week!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage