Uit het leven van een Krok(ed)je: Het wordt wel weer eens tijd

maandag 14 mei 2007

Het wordt wel weer eens tijd

Lang geleden alweer dat ik iets op m'n weblog schreef. Ik heb wel weer genoeg meegemaakt, dus een update is wel op z'n plaats.
Helaas heb ik nog steeds geen mogelijkheid om de foto's neer te zetten, het gaat met nieuw internet allemaal niet zo snel als ik dacht helaas. Intussen zijn Hans en ik naar de bekerfinale geweest, gelukkig heeft Ajax die gewonnen, maar het was wel kantjeboord. En wie gisteren de voetbaluitslagen heeft doorgenomen weet dat het nog twee keer gaat gebeuren de komende weken...

Inmiddels hebben we thuis gordijnen! Jawel, er hangt nu iets voor (bijna) alle ramen hier in huis. Een revolutie! Helaas hadden ze bij de Karwei niet alle gordijnen op voorraad, dus we hebben besteld. Dat blijft altijd afwachten en hopen dat ze het goed doen.

Verder heb ik hier sinds dit weekend een nieuw speeltje in gebruik genomen; een Logitech Harmony 525 universele afstandbediening. Fijn apparaatj ondanks dat ik 'm wel eerst een aantal cruciale commando's voor m'n apparatuur moest leren.... Nu nog even finetunen want nog niet alles werkt nog zoals het zou moeten, maar volgens mij is dat wel op te lossen...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage