Uit het leven van een Krok(ed)je: Nog meer foto's

dinsdag 5 juni 2007

Nog meer foto's

Ik heb hier op'm'n werk ook nog een foto van "m'n nieuwe motor' die ik de fans (Frank en Mels) niet wil onthouden, namelijk het plaatje zoals dat bij de advertentie stond. Hier is-ie:
Het plaatje waarvan ik dacht; ik ga eens kijken!
Er zijn al plannen gemaakt om met de andere motorrijdende Bull'ers een keer een toertocht te houden. Dat noem ik nog eens goede plannen. Zoals je weet gaan Debby, Jeffrey, Martin, Rogier, en ik-zei-de-gek vanavond bijpraten met een sateetje. Misschien dat we dan wel ons idee voor een service desk reunie meer vorm kunnen geven. Ik zou willen adviseren; zegt het voort, zegt het voort!! mailen kun je altijd, mijn mailadres kun je vinden als je op dat brievenbusje hier links klikt.

Over lekker eten gesproken, naar aanleiding van de "grote tuin verhuizing" hadden we nog een etentje tegoed. Dat hebben we zodagavond gedaan. We zijn naar the Lucky Garden in Amsterdam Zuidoost geweest. Damn, wat was die Tipan Yeun Yuk weer ouderwets lekker!!

Als ik vanavond op tijd ben zal ik de foto's er nog even bij zetten.


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage