Uit het leven van een Krok(ed)je: Gezellig etentje gisteravond

zondag 17 juni 2007

Gezellig etentje gisteravond

Vrijdag was Loes jarig en gisteren zijn we met een klein clubje gaan eten in de Veensteker in Vinkeveen. Het was erg gezellig. Ik heb de Carpaccio, Tournedos en natuurlijk het appeltjes dessert gehad. Morgen dat er maar weer afwerken op de fiets!
Frits en Bram met William Aldo met zijn Ajax pen
Aldo en Siem Loes
Ja, de fiets, want gisteren heb ik mijn fiets weer opgehaald. Allemaal glimmende nieuwe spaken in mijn achterwiel, en hij rijdt een stuk beter dan-ie ooit gedaan heeft.
Ik zit nu met twee laptops aan. Eentje waar ik dit op zit te tikken, de andere is om Radio Le Mans te ontvangen. Helaas valt de stream af en toe stil, en dat is wel jammer.


Hopelijk wordt 't straks droog want we wilden vanmiddag nog ff een stukje met de motor op pad....

O ja, we hebben een andere bank gekocht!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage