Uit het leven van een Krok(ed)je: Een tochtje over de Veluwe

dinsdag 7 augustus 2007

Een tochtje over de Veluwe


Zoals in mijn vorige blog geschreven zijn we zondag met Hans en El aan het toeren geweest. Keurig op tijd stonden we 's morgens om 10 uur in Loenersloot voor een snelle bak koffie en een vlot vertrek. Toen we nog geen druppel koffie op hadden, wist ik al dat we het mapje met routes vergeten waren en dat we zelfs dat ene papiertje met de route van vandaag niet hadden meegenomen! Na de koffie "op de sloot" zijn we dus nog maar even naar Baambrugge gereden en vervolgens naar het beginpunt van onze rit, de pyramide van Austerlitz.
Via diverse kleine plaatsjes, bochtige dijkjes, (Yes!!), en een piepklein stukje snelweg bereikten we de Posbank om daarna de route af te sluiten in Garderen bij restaurant de Rotterdammer.
Omdat het nog wel erg vroeg was om wat te gaan eten zijn we naar Loenen (aan de vecht overigens) gereden en hebben daar bij de Happerij gezellig samen gegeten en de voorbije dag doorgenomen. Die ene foto die we bij de koffie/lunch stop hebben gemaakt staat echter nog op de camera, dus die zal ik later even aan dit verhaaltje toevoegen.
Inmiddels staan alle 2(!) de foto's erbij, wat sta ik er weer flatteus op hè?



In mijn vorige verhaaltje was ik nog wel iets anders vergeten te vermelden. In de linkjes naar andere weblogs staat ook Lilla Laggassen vermeld, de site van Ben en Nicôle die twee jaar geleden naar zweden zijn verhuisd. Over hun belevenissen hebben ze een boek geschreven getiteld "Naar de Noorderzon". Ik was al van plan om het te bestellen, maar Wilco en Diana waren zo lief om het als kadootje mee te nemen uit Zweden, als dank voor het op de kat passen.
Inmiddels ben ik al halverwege, en ik sluit me bij eerdere recensenten aan: het is leuk om te lezen, vlot geschreven en moeilijk weg te leggen! Ik zal deze reactie ook nog wel aan de schrijvers doorgeven, maar voor jullie vast de tip: koop het boek, je krijgt er geen spijt van!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage