Uit het leven van een Krok(ed)je: De bank is binnen!

woensdag 27 juni 2007

De bank is binnen!

In een echt luie houding je weblog volkladden: het kan nu, want we hebben de "nieuwe" bank binnen.
Ik zit dus nu wel loungend en wel te laptoppen. Erg relaxed allemaal.

Goddank hebben we de grote klus op het werk afgerond en is het verhelpen van de kinderziektes in volle gang. Hopelijk duurt dook niet al te lang en kunnen we ons daarna op de volgende klussen storten. Er ligt weer genoeg op ons te wachten! Het geeft wel een hoop rmel trouwens, 120 oude PC's. Ik heb ze vandaag dus maar opgeruimd. Nou ja opgeruimd, op grote stapels gezet.

Verder heb ik deze week niet zoveel ondernomen. Maar zaterdag gaat 't gebeuren: Net als Martin ga ik naar de TT! Op de motor!! Dat wordt spannend. Ik zal zorgen voor foto's

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage