Uit het leven van een Krok(ed)je: Zondagverslag

woensdag 15 augustus 2007

Zondagverslag

Een beetje brakke titel, ik geef het toe, maar ik kon zo snel ook niets leuks bedenken. Ik moet nog even een verslagje doen van afgelopen zondag. Zoals in mijn vorige bericht geschreven, zijn we met Arian, Michèle en Jesse naar het Dolfinarium geweest. Erg leuk om te zien wat ze allemaal doen kunnen met die dieren! Hierbij een aantal fotootjes, die zeggen meer dan woorden. En ach, we hadden mooi weer, er waren prima shows, dus het was best vol te houden, zo'n dagje.





Overigens was er van de show binnen in de koepel lastig foto's te maken, dus die zie je hier niet. Meer heb ik helaas niet te melden, ik ga m'n squashspullen pakken.. Enne duimen voor Ajax vanavond!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage