Uit het leven van een Krok(ed)je: Eindelijk een update over zaterdag

woensdag 19 september 2007

Eindelijk een update over zaterdag

Deze bijdrage kan ik wel in de rubriek "motorrijden" zetten. Hierbij dus een kort verslagje van een dagje en 450 km motorrijden.
's Ochtends ben ik op tijd uit Baambrugge vertrokken richting de Arena. Verzamelen om half 10 heette het en ik was op tijd!

Eerst hebben we nog een paar statieportretten gemaakt, en toen konden we op weg,

naar Nijboer voor en rondleiding en lunch. We werden hartelijk ontvangen, en weten nu een klein beetje meer wat er bij interieurbouw komt kijken.
Na deze pauze was het tijd om ons stalen ros weer te bestijgen, en richting Raalte te gaan voor een bezoekje aan het museum voor Amerikaanse motorfietsen.

Dat museum moet je als liefhebber van motoren écht zelf bekijken, er is genoeg te zien!
Daarna ging de tocht verder naar het noorden, naar Klazienaveen. Hardcoremotorcycles was het doel van onze rit, de Nederlandse versie van American Chopper zal ik maar zeggen.

We hebben de werkplaats gezien, en ook nog één van de motoren horen lopen... Oorverdovend! Overigens begint de prijslijst bij € 50.000,-... Even sparen dus!
Via een toeristische route zijn we uiteindelijk uitgekomen in Lemelerveld, en hebben we met z'n allen lekker gegeten bij de Lantaren. Onze motoren werden bewaakt door een stel honden, dus die stonden veilig.



Via Zwolle en de A28 zijn we daarna allemaal op weg naar huis gegaan. Op naar m'n volgende afspraak!

Voor de deelnemers; hier staan de foto's: klik!

Over die volgende afspraak: met twee Technics'en, en allebei een berg platen was het wachten voor Bart en mij op een goede gelegenheid om daar eens mee te gaan draaien.
dat werd dus de "opening" van Ton z''n nieuwe schuur. Uiteindelijk was de grootste drukte we voorbij toen ik er was, maar ik heb toch nog wel lekker kunnen draaien en er zijn wat foto's gemaakt... Ik heb al weer een plannetje om dit nog een keer te doen ;-)...

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage