Uit het leven van een Krok(ed)je: Feestweekverslag deel 2

dinsdag 4 september 2007

Feestweekverslag deel 2

Was ik met mijn feestweekverslag op m'n plannen voor donderdag blijven steken. Hierbij dus deel twee van het verslag. En de foto's natuurlijk! Donderdag zijn we 's morgens inderdaad naar de rommelmarkt geweest,ik heb daar een aantal 12" maxisingles gescoord, alsmede Kiss met "I was made for loving you" en Barry White met "Let the music play op 7" oftewel een single'tje. Voor de jonge lezers die niet weten waarover ik het heb: kijk hier, hier en hier maar even.


Na de rommelmarkt zijn we doorgegaan naar het terrein van de premiekeuring. Daar zijn we behulpzaam geweest toen Kiekeboe gekeurd moest worden. Met de tekst "goed dat je er bent, nu kun jij mooi de foto's maken" Daarna heb ik m'n best gedaan om die 4 GB stick vol te schieten. Dat is helaas niet gelukt, maar ik heb flink wat foto's gemaakt.

Omdat ik onze eigen camera in een moment van helderheid aan As heb gegeven, hebben we zelf ook wat foto's van dit evenement:

Ook nog even een paar gave foto's van het paard van Annemarie gemaakt.

Daarna hebben we de aankopen thuis gebracht en een broodje gegeten. Na dit broodje kwam Wilco langs om de steiger te plaatsen voor onze weekend klus. Daarover later meer!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage