Uit het leven van een Krok(ed)je: Ik heb zin in morgen!

vrijdag 14 september 2007

Ik heb zin in morgen!

Morgen dan is het zover, er staan een aantal dingen op het programma waar ik al een tijdje naar uitkijk.
Eerst morgenochtend; dan word ik om half 10 met een volle tank op de Arena verwacht, we (collega Ronald en ik) gaan met een aantal collega motorrijders van de Arena en Ajax rijden. De rit gaat van Amsterdam via Mariënheem naar Klazienaveen. Je komt nog eens ergens. Hoewel ik op zo'n "sportijzer" rijd, gaan we ook naar het Harley museum. Geheel andere koek. Er rijden ook verschillende motoren mee, customs en sporters, ik ben benieuwd en ga maar snel de camera schietklaar maken.
Hopelijk heb ik nog voldoende ruimte en energie om van morgenavond een flink stel foto's te maken. Morgenavond hebbben we nog de Vinylparty bij Ton waar we lange tijd naar hebben uitgekeken. Gisteravond ben ik daarom bij Bart geweest en hebben we zijn platencollectie doorgenomen, op zoek naar geschikte platen. En die hebben we meer dan genoeg gevonden. Straks nog even door mijn eigen collectie struinen, daar zitten vast en zeker ook nog wel wat must-haves tussen. Ik denk dat ik zondag lekker ga uitslapen... O ja en bloggen!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage