Uit het leven van een Krok(ed)je: Bye bye 106

zondag 18 november 2007

Bye bye 106

Velgehoorde opmerking: "Zo lang heb ik nog nooit met één auto gedaan". Afkomstig van Astrid die nu helaas afscheid heeft moeten nemen van haar zwarte Peugeootje 106. Jammer genoeg moeten er ondanks de lage lometerstand van maar 103.000 teveel dingen aan gebeuren. Onder andere de koppakking, remmen, diverse slangen, en rubbers moeten vervangen worden. En dat is jammer want het was een fijn autootje. Nu is het dus over en heeft Astrid besloten om nog even niet op zoek te gaan naar een andere auto... Ik blijf het jammer vinden want het was een leuk karretje. Ik vraag me altijd af waar zo'n auto dan weer naar toe gaat....

Positief nieuws is er ook: de Zen Micro doet het nu voorlopig voortreffelijk. Ik heb er alweer de "playsforsure" firmware opgezet, en ook vast gevuld met muziek, hoewel er nog mer bij kan. Nu alleen de radiozenders er nog "even" inzetten en dan ben ik klaar. Toch jammer dat dat niet via een programmaatje via de PC kan eigenlijk...

De verbouwing van Koppeldijk 25 begint nu toch écht het stadium opbouw te naderen. Gisteren zijn Hans en ik bezi geweest met de aanleg van de elektra op de eerste verdieping. Ale het freeswerk en de dozen zitten er in. De buizen en draden volgen aanstaande zaterdag.

Ook leuk; straks vertrekken we naar Breukelen voor de verjaardag van Michèle. Kan ik meteen de netwerkkaart in de PC van Michele bouwen en even op zoek naar beveiligingssoftware zodat ze niet op "rare sites" terecht komt. Ik ga maar eens even googelen..

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage