Uit het leven van een Krok(ed)je: Zen micro deel 3

dinsdag 13 november 2007

Zen micro deel 3


Hoewel ik er nog niet eerder over heb bericht, ga ik hier toch verder met deel 3 van Het Zen Micro verhaal.
Ongeveer een jaar geleden heb ik een Zen Micro gekocht. Tweedehandsje, dat wel, maar voorzien van een radio en 5 GB opslag is voor mij voldoende. Ik was er blij mee en na het opnieuw aansolderen van de hoofdtelefoonaansluiting deed-ie het zelfs zó goed dat ik een afstandbediening heb gekocht voor gebruik op de fiets. Die werkte totaal niet. Hulde voor Creative, want mijn appparaat werd kosteloos vervangen!
De vervanger heb ik na een week of twee ook maar weer opgestuurd. De afstandbediening werkte perfect, het geluid was prima. Al was het af en toe een absolute hel om het ding opgestart te krijgen.
Gelukkig is men bij Creative coulant. Dus heb ik de tweede weer opgestuurd en ga ik nu met de derde aan de slag. Hopelijk is die probleem vrij. Eerst straks maar eens muziek opzetten en weer de radio programmeren...
"

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage