Uit het leven van een Krok(ed)je: Na 529 berichten...

donderdag 29 november 2007

Na 529 berichten...

Is dit bericht 530!

Het is al weer te lang geleden sinds mijn vorige schrijfsel. Het wordt wel weer tijd voor een update, want er is teveel om te vertellen. Laat ik maar eens beginnen bij:

Johan
Met Johan heb ik regelmatig contact. Regelmatig, maar dan wel met grote tussenpozen. Zo kwam het dat ik zijn verjaardag geheel vergeten was. Schande! Toch maar een SMS'je gestuurd, en ik kreeg meten antwoord terug: "Ik ben in de Arena zondag, jij ook?" Nou toevallig was ik dat wel, en zodoende hebben we elkaar eens op mijn werk getroffen. Het was erg gezellig. Zeker toen bleek dat Johan in vak 103 zat. Ons vak is 101, en na wat druk SMS verkeer heen en weer had we visueel contact zal ik maar zeggen... In de rust even een kop koffie gedronken, en na de wedstrijd even de Grolsch music in. Het was erg gezellig. Nu moeten we maar eens een eetafspraak maken voor het nieuwe jaar of zo...


Druk druk druk
Dat is het zeker op het moment. Naast het werk hebben we allerhande activiteiten. Ik noem maar eens wat: Astrid heeft Afscheid genomen van Beun de Ronde, dus "even" naar de fscheidsborrel. Dat liep een klein beetje uit de hand. Om tien over half acht kwamen we thuis, even Cassie uitgelaten en met een tosti in de hand naar het dorpshuis voor de jaarvergadering van de Oranjevereniging. En dan heb ik het nog niet eens gehad over dinsdagochtend... Ineens stond m'n auto stil... Maar daar later meer over.

Kijk in de tussentijd maar naar deze tip

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage