Uit het leven van een Krok(ed)je: Gelukkig nieuwjaar

dinsdag 1 januari 2008

Gelukkig nieuwjaar

Voor alle trouwe bezoekers: de beste wensen voor een gezond en succesvol 2007!

En blijf terugkomen, dan blijf ik schrijven!
Nu dan maar even een teugblik op oud en nieuw, want anders wordt het wel een heel kort stukje. Gisteren heb ik Astrid eerst naar haar werk gebracht, en 's middags weer opgehaald. We zijn doorgereden naar Loenersloot om even bij Hans en El naar het carbid schieten te kijken. Wat een knallen! Beter dan de knallen van het vuurwerk dat later die nacht zou volgen...
Eerst maar eens een foto'tje van het schiet festijn:



Het vuurwerk was aan mij niet besteed, maar verder hebben we het gezellig gehad. Vanmorgen zijn we rustig opgestaan en hebben na het ontbijt lekker naar het nieuwjaarsconcert gekeken. Tja, en als je "schotel hebt", kun je dat gewoon op de ORF kijken!

Ik heb samen met As nog een stukje skispringen gekeken en daarna de nachtverlichting in mijn autoradio gerepareerd. Dankzij een tip op het Opel Forum heb ik het allemaal weer werkend gekregen. Da's ook wel fijn. Zie hier het volledige verslag.

Daarna nog even een rondje "de krom" gelopen met Cassie en net lekker gegeten.

We gaan maar weer een beetje normaal doen anders wordt het nog een SAS maand, en dat kan natuurlijk niet. Voor je het weet is het weer februari!

Overigens; check deze tip!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage