Uit het leven van een Krok(ed)je: Het blijft toch je auto....

donderdag 13 december 2007

Het blijft toch je auto....

En ik heb 'm weer terug! Na dik twee weken in de werkplaats bij Petrogas doorgebracht te hebben, staat m'n auto weer voor de deur. Hoewel, voor de deur, meer op het parkeerterrein. Het werd een heftige reparatie, na de brandstofpomp was er helaas ook schade aan de cilinderkop,en een zuiger. De schade was veroorzaakt door een stuk koolafzetting van de EGR klep. Die stukjes schijnen heel hard te zijn, per ongeluk was een deel in één van de cilinders terecht gekomen.Dit alles is gerepareerd, en de auto rijdt weer heerlijk! Hopelijk is die dieselwalm binnenkort ook weg...

Zo dit was 'm even: mijn eerste update vanf mijn nieuwe laptop. Ik heb zojuist de VX Nano muis van Logitech geïnstalleerd. Leuk dingetje. Ernstig kicken apparaatje. Ik houd jullie op de hoogte van mijn ervaringen ermee.


Zo, ik ga slapen!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage