Uit het leven van een Krok(ed)je: Draaien

woensdag 23 januari 2008

Draaien

Ik heb genoeg te vertellen, maar te weinig tijd om 't leuk en creatief op te schrijven soms... Ik moet me er echt even toe zetten. Nu heb ik een half uurtje over voordat ik weer "met de mannen" naar de squashbaan ga. Nog even m'n herinneringen aan het draaien van afgelopen zaterdag: Samen met Bart en daar hadden we ons erg op verheugd! Belangrijkste conclusie: we kunnen 't nog! Wat hebben we een lol gehad! Uiteraard is 't hard werken zeker omdat we meer spullen bij ons hadden dan handig si op het kleine plekje waar we (weer) stonden. Fluks opgebouwd dus, Bart het licht en ik het geluid.
Toen dat uiteindelijk stond, zijn we lekker het publiek gaan warmdraaien. Wij waren dat al van de inspanning!

Dat warmdraaien ging erg voorspoedig, want we hadden de gang er gelukkig al vlot in. Er werd gedanst dat 't een lieve lust was, mede dankzij Dirk Meeldijk Nooit van gehoord, maar goed.

Bijna aan 't eind van de party hadden we ook nog bezoek van de politie, maar gelukkig was alles goed geregeld en hebben we iets rustiger aan gedaan.
We waren snel klaar met opruimen, binnen 40 minuten in de auto is een record. We worden er nog eens handig in!

Tevreden verlieten we het feest, en ik ben na een douche (die hard nodig was) tevreden m'n bedje ingekropen. De volgende dag moesten we weer vroeg op. We hadden Marina beloofd om een proefles in Hoofddorp voor haar te regelen, en dat was om half 11. Dus we moesten om half 10 voor de deur staan. Hier alvast een paar foto's:










En aan het einde van de dag voelde ik me ook een beetje zoals Cassie.....

1 reacties:

Op 28 januari, 2008 08:06 , Anonymous Anoniem zei...

tering wat waren wij goed bezig zeg

dit mag nooit verloren gaan!!

groet bart

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage