Uit het leven van een Krok(ed)je: Feels like old times

dinsdag 15 januari 2008

Feels like old times

Deel 1
Met Bart draaien. Dat voelt weer echt zoals het vroeger was. Draaien samen is een feestje.

Zoals afgelopen zaterdag toen we een klusje zijn wezen doen in Café Kerkzicht in Amsterdam. Een beetje de opwarmer voor aanstaande zaterdag als we echt gaan uitpakken (met z'n drieën dit keer).

Aanstaande zaterdag gaan we met Dave erbij het feest nog even "dunnetjes" over doen. We hebben het nog druk met draaien deze maand!

Deel 2
Gisteravond zijn Bart en ik bij Dave geweest, en die had ik ook al zo'n tijd niet gezien. Gewapend met Shoarma en Pitabroodjes zijn we dus naar Nieuwegein gereden en hebben daar eens flink bijgepraat.

Daar is ook het plan geboren om aanstaande zaterdag met z'n drieën te gaan draaien. Wordt het extra gezellig! Ik kan me nu al verheugen op hun niet gemeende negatieve opmerkingen. Echt, ze doen Joling en Gordon verbleken!

Deel 3
Toen ik gisteravond nog even met een spa'tje en Astrid op de bank zat nog even snel m'n mail gecheckt. Kreeg ik een berichtje van Rikki. Rikki?
Rikki heette vroeger Rebecca (zo bleek via Schoolbank) en wij trokken veel met elkaar op tijdens onze Mavotijd. Leuk om ook weer in contact te komen met haar. Je komt elkaar ook niet echt tegen, in tegenstelling tot de klasgenoten uit Abcoude, die je wél met regelmaat ziet. Regelmaat met grote tussenpozen, dat wel.
Inmiddels is het contact hersteld en het bijpraten via de mail begonnen! Ik blijf het leuk vinden die hernieuwde contacten uit het verleden! Ik weet inmiddels dat ze in Zeeland woont en net als ik graag naar Zucchero luistert. Leuk, ik ga nu maar eens op haar site kijken en een mailtje terugsturen!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage