Uit het leven van een Krok(ed)je: Vakantieblog deel 2

woensdag 5 maart 2008

Vakantieblog deel 2

Weer een berichtje uit Italië:

Hoewel het schrijven niet echt opschiet met Bart via MSN met 't laatste nieuws uit Nederland, hierbij toch maar even een update:
Gisteren:
Bij een klein valpartijtje maandag heb ik toch weer een pijnlijke knie opgelopen. Net als vorig jaar heb ik een wat rare draai gemaakt alvorens met mijn neus de sneeuw in te duiken. Het deed best wel zeer, hoewel het nu minder lijkt dan vorig jaar. De moed om dinsdag te gaan skiën bij slecht zicht en sneeuwval ontbrak eigenlijk bij ons alledrie dus we hebben van de nood een deugd gemaakt. We zijn het dorp inggegaan en hebben voor mij nu ook een brace voor mijn linkerknie! As en ik zijn nu echt weer saampjes aan de steunkous!
De brace heb ik vandaag getest, en ten eerste je ziet er niets van, maar het skiede wel een stuk safer. Die houden we er dus maar in en we gaan wel zien hoe het uitpakt. Voorlopig zien de actiefoto's er goed uit!







Gisteren hebben we een heerlijke 20 cm nieuwe sneeuw gekregen van de weergoden. Het heeft dus niet alleen in Nederland gesneeuwd!

Hoe ziet dat er dan uit? Nou, ongeveer zo!






Morgen gaan we er ingepakt en wel weer op uit. Een Sella ronda tocht maken. Hopelijk waait het dan nét iets minder hard dan vandaag!

4 reacties:

Op 05 maart, 2008 23:58 , Anonymous Anoniem zei...

Ziet er goed uit die sneeuw, zon en van die knie zie je niets. Raakt bijna in zo'n ding. Moest er zelf ook al aan geloven. Succes met skien verders en veel zon!! Peet

 
Op 06 maart, 2008 07:15 , Blogger Edjekroketje zei...

We moeten maar eens een foto maken van al die ingepakte kniën naast elkaar! Woehahaha! We gaan zo maar eens de zon opzoeken. Ciao!

 
Op 06 maart, 2008 18:48 , Anonymous Anoniem zei...

Die sneeuw ziet er erg mooi uit, maar wie gooit nu die sneeuwbal in de boom waar Astrid onderstaat? De poezen doen het goed, alleen vind Winnie me niet zo lief. Al het eten wat ze van me krijgt is oke maar naar buiten gaan ho maar.

Inge

 
Op 06 maart, 2008 20:57 , Blogger Edjekroketje zei...

Nou, ze schudde zelf aan de boom, echt waar!
Blij dat 't goed gaat met de poezen, maar als we weer thuis zijn mogen ze toch écht weer naar buiten hoor!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage