Uit het leven van een Krok(ed)je: Pannenkoeken

maandag 17 maart 2008

Pannenkoeken

Hierboven de enige juiste spelling: pannenkoeken. En hier nog even de stapel van afgelopen vrijdag:

Aangezien we er met z'n vijven van moesten eten heb ik dit keer twee keer de voorraad gebakken. Het omgooien ging redelijk en twee pannen tegelijk is goed te behappen voor mij. Ik vind het leuk. Pannnenkoeken bakken. Niet elke week natuurlijk, maar nu was 't weer geinig! Zaterdagmiddag en vanmiddag heb ik het restje opgegeten.

Gisteren zoals gezegd naar Ajax met Bart en Marijn. Toen we helemaal gesetteld waren op de tribune kwamen we tot de ontdekking dat we niets bij ons hadden om even een fotootje te maken. Waardoor jullie het helaas zonder plaatje moeten doen.

Verder is het boekje voor de Oranjevereniging klaar. We gaan ze vanaf morgen uitdelen in het dorp. Ik zal wel proberen een plaatje ervan neer te zetten, ik ban namelijk nogal trots op de voorkant omdat ik er een eigen foto op heb gezet. Zie je me glimmen?

2 reacties:

Op 18 maart, 2008 00:34 , Anonymous Anoniem zei...

Ziet er goed uit die foto maar zekers ook die pannenkoeken. Je bent bij deze uitgenodigd!

Peet

 
Op 19 maart, 2008 19:56 , Blogger Edjekroketje zei...

Leuk hè, en een beste stapel. Maar ze waren lekker!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage