Uit het leven van een Krok(ed)je: Nog steeds!

vrijdag 4 april 2008

Nog steeds!

IK ben er nog steeds! Ook na een tijdje afwezigheid. Nu is het vrijdagavond en tijd om te schrijven. Even een korte stand van zaken dan maar:
Hyves:
Ja wij doen ook mee aan de hype. Zie hier mijn Hyve en die van Astrid. Inmiddels zit ik op 43 vrienden. As heeft er 11!
Vakantie:
Die is alweer zoooo lang geleden! Ik hoorde van Syl dat het in Davos ook nog steeds dik winter is in Zwitserland. Nou ja, in Nederland ook... Kijk maar naar het weerbericht... Maar ik optimist die ik ben heb wel m'n winterbanden in de stalling liggen.
Koppeldijk
Morgen ga ik weer aan de slag op de Koppeldijk. Er is een hoop gebeurd dus ik ben benieuwd. Misschien moet ik ook maar eens een camera meenemen!
Motor:
Die heeft z'n beurt gehad. Inmiddels ben ik afgelopen dinsdag de magische grens van 40.000 km op de teller gepasseerd. Gisteren was het heerlijk op de motor. Even de stad in flits je lekker vlot er tussendoor. Ik ga Frank maar eens aansporen om onze plannen voor een rite met de Bull'ers in daden om te zetten... Wordt vervolgd!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage