Uit het leven van een Krok(ed)je: 43+37=80!

woensdag 25 juni 2008

43+37=80!

Dit is een mooie gelegenheid voor foto's op m'n weblog: het feestje dat we afgelopen zaterdag gaven in verband met onze verjaardagen. Als je onze leeftijden zou optellen ben ik 43 en een beetje, Astrid is 37 min een beetje samen is dat 80, reden voor een feestje!

We hebben een tent in de achtertuin laten plaatsen en uitnodigingen laten drukken. Wat drank, eten en muziek en hopen dat de mensen komen...

Dat deden ze gelukkig wel! Het was zo gezellig dat we bijna geen tijd hadden om foto's te maken. Bijna, dus er zijn nog wel een paar foto's. En waar kan ik die beter neerzetten dan hier?



We hadden gelukkig hulp van Jenny en Carin



En een aparte film annex relaxruimte voor de kleinsten!



Tja, en hier sta ik er ook lekker op samen met Inge die gelukkig ook een handje heeft geholpen!

4 reacties:

Op 27 juni, 2008 14:27 , Anonymous Anoniem zei...

hoi luitjes

Was het feest toppie ?

F vond het gezellig hoor.
Volgende keer ga ik ook mee,als ik dan wel kan enz.

Wanneer is het volgende feestje ?
Volgendjaar of ?
Wanneer gaan jullie trouwen of is dat al stiekem gebeurd ?

groetjes van Margriet, uit A'dam.

 
Op 27 juni, 2008 14:30 , Anonymous Anoniem zei...

http://www.wiebenje.nl/page_view.asp?usrid=Allerlei78
Mijn zelfgemaakte pagina.
Ook een apart gastenboek, zelf aangemaakt.(
Ergens in het begin stukkie onder mijn foto's staat er een linkje om te schrijven)

xxxMar

 
Op 08 juli, 2008 22:27 , Blogger Edjekroketje zei...

H'e Mar,

Long time no speak. De volgende keer moet je wel weer meekomen hoor! Hoe dan ook het was wel erg gezellig!

Groetjes,
Ed

 
Op 08 juli, 2008 22:28 , Blogger Edjekroketje zei...

O en getrouwd zijn we al 12 jaar, een maand en twee dagen... Ga maar rekenen! ;-)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage