Uit het leven van een Krok(ed)je: Druk druk druk!

zondag 3 augustus 2008

Druk druk druk!

Altijd druk natuurlijk, maar het lijkt voor mij geen vakantietijd. Hoewel het nog een dikke 3 weken duurt voordat ik weer een paar dagen vrij ben, is daar niets van te merken.

De motor ligt ernstig uit elkaar en wordt ons nieuwste project. Gezien het feit dat alle 16 kleppen in de motor moeten worden vervangen, wordt laten repareren te duur. Nu wordt ik door Wilco wel gered doordat zijn motor al een paar weken hier logeert, maar toch wil je wel weer eens op je eigen motor rijden.
Wilco kwam van de week met het plan om zelf een motortransplantatie uit te voeren. De donor zou dan een schademotor moeten worden... Wordt vervolgd. Overigens is het wel een zielig gezicht om je motor zo uit elkaar te zien liggen. Alle kuipdelen eraf, tank eraf, motor half uit elkaar. Da's wel erg kaal allemaal.

Ondertussen rijdt die GSX-R ook wel erg lekker. ik heb er de afgelopen weken flink kilometers mee gemaakt!
Vorige week ben ik er mee naar Belgiƫ geweest, terwijl we op de terugweg een complete slaapkamer hebben opgehaald voor Inge. Astrid heeft voor de eerste keer van haar leven met een aanhanger gereden! Het was me de optocht wel. Twee honden en de bagage achter in de auto, de aanhanger met de onderdelen van de slaapkamer en een groot groen zeil eroverheen. Gelukkig zijn we droog over gekomen!

Gisteren hebben we met de AAMC nog meer kilometers gemaakt. We hebben eindelijk onze voorjaarsrit gereden. Ik geef toe, het is een beetje laat, maar er was uiteindelijk geen eerdere mogelijkheid om te gaan. Met 8 motoren hebben we een mooi rondje Noord-Holland gereden. Iedereen heeft plezier gehad en daar gaat het maar om. Hopelijk krijgen we snel de foto's, ik heb er geen gemaakt.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage