Uit het leven van een Krok(ed)je: Operatie geslaagd

woensdag 8 oktober 2008

Operatie geslaagd

Even een update om jullie op de hoogte te brengen na mijn operatie.

Gisteren was het dan zover, ik zou eindelijk afgeholpen worden van die ellendige navelbreuk. Gisteren moest ik me om half 8 melden bij de afdeling dagverpleging. Operatiehemd aan, kusje voor As, en op een bed richting operatiekamer. Daar werdt het infuus aangebracht en de plakkers voor de hartbewaking.
In de operatiekamer aangekomen wordt je aangesloten op de narcosevloeistof en ben je zo weg (in mijn geval in ieder geval).
Na de operatie heb ik nog een uurtje op de vekoeverkamer doorgebracht, half suf. Na een uurtje mocht ik terug naar de dagverpleging. Daar heb ik eerst een paar uurtjes muziek liggen luisteren en half liggen pitten...
Na een broodje en een paar koppen thee mocht ik opstaan en even naar het toilet lopen. Opluchting, want mijn blaas begon nogal vol aan te voelen! Daarna heb ik me aangekleed, en kwam Astrid me ophalen. Inmiddels heb ik er al een nachtje in mijn eigen bed opzitten.... Morgen meer. Ik ga nu eerst maar eens zonder laptop op de bank bivakkeren

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage