Uit het leven van een Krok(ed)je: poolen

zondag 5 oktober 2008

poolen


In het weekend gebeuren er genoeg dingen om over te loggen. Zoals ook afgelopen vrijdagavond. Ik ben met Frank en Jeroen (beiden Bull) een hapje wezen eten en poolen. Leuk. We doen dit zo van tijd tot tijd. Hier een paar äctiefoto's:

Frank in actie

Jeroen aan het werk.

En hier probeer ik een moeilijke stoot te doen die faliekant mislukte overigens...

Gek genoeg won ik het eerste potje tegen Frank, ondanks dat hij sneller zijn ballen had weggespeeld. Nadat ik de achterstand had ingehaald, speelde ik zonder problemen de zwarte bal weg. Ik was zelf nog wel het meest verbaasd!
Ook in het tweede potje ging ik traag van start. Nu lukte het ook weer om uiteindelijk al mijn ballen weg te spelen. Ook lukte het nogmaals in een keer om de zwarte bal weg te spelen!

Het zal wel beginnersgeluk zijn....

Gisteren een stukje aan de afwerking van de DVD voor de Oranjevereniging gewerkt. Nu alleen de geluidssterkte controleren en een menu maken!

Vanavond hebben we bij Rene en Judith gegeten. We hebben het ook gehad over de Zwarte markt waar we vandaag een bezoekje aan gebracht hebben. Het zou wel grappig zijn om oude voorraad te verkopen. Wie weet gaan we dat nog wel eens doen....

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage