Uit het leven van een Krok(ed)je: Ajacieden bedankt!

vrijdag 31 oktober 2008

Ajacieden bedankt!

Dag
Gisteren m'n laatste dagje bij Ajax dorgebracht... Als werknemer wel te verstaan! Aan het eind van de dag het hoogtepunt; een gezellige afscheidsborrel! Ik heb de afgelopen weken na het bekendmaken van mijn ontslag wel begrepen dat iedereen het jammer vind dat ik weg zou gaan bij Ajax (Loopt deze zin eigenlijk nog wel?). Mijn wens was dan ook een gezellige donderdagmiddagborrel met iedereen met wie ik samen heb gewerkt. Dat is gistermiddag dus heel aardig gelukt! Dat iedereen is gekomen is wel het mooiste dankjewel dat je in mijn ogen kunt krijgen! Daarbij heb ik ook nog een mooi shirt gekregen én een flinke set waardebonnen voor de Mediamarkt.

Met een fles rosé van Marcel erbij is het boven verwachting veel wat ik als afscheidskado heb gekregen!

Maar zoals gezegd; het mooiste was de grote opkomst, de mailtjes, en de telefoontjes. Ik word daar altijd een beetje stil van....
Gelukkig had ik nog genoeg spraakwaterval om een behoorlijke afscheidsspeech af te steken. Stond ik gelukkig niet helemaal met m'n mond vol tanden...




"Inkopen"
Vandaag heb ik met Astrid samen de mediamarkt bezocht. We hebben ook de Fanshop nog met een bezoek vereerd. Ik heb er een Ajax vest gekocht en een thuistenue om in m'n nieuwe bedrijfs "Ferrari" te hangen. Kleurt goed met de rest van de auto! Ik zal foto's neerzetten volgende week.

Lekker draaien
Vanavond ga ik met Bartuz op stap. We gaan draaien in Het ABC'tje in Abcoude op een elke maand te organiseren 80's en 90's avond. Klein setje, niet teveel gesjouw en toch gezellig. Ik kijk er naar uit. Ik zal eens kijken dat ik morgen wat foto's hiervan kan neerzetten.

Bril
Ik moet er toch aan geloven; al een paar maanden had ik het idee dat de kleine lettertjes steeds kleiner werden. Ik moet er aan geloven. Ik heb vanmorgen een leesbril besteld voor de moeilijke momenten... Mijn eerste niet zonnebril. Morgen mag ik 'm ophalen. Wat ik nooit voor mogelijk had gehouden begint nu toch te gebeuren. Ik word ouder. Ook verstandiger?

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage