Uit het leven van een Krok(ed)je: Down Under

zaterdag 17 december 2005

Down Under

Gisteren een rustige (werk)dag gehad. Het enige dat ik even gedaan heb is een bezoekje afleggen aan Duplidata in Almere om onze CD Printer terug te brengen. Na reparatie was-ie toch nog niet helemaal in orde, vandaar. De service is prima daar. Koffie uiteraard, maar wat nog veel beter was; de DVD's van Roeland werden voor ons gedrukt! In een iets sjieker apparaat dan de onze, voorzien van een magazijn, werden de schijfjes achter elkaar volautomatisch doorgeprint onder het genot van een bakje koffie.
Bij terugkomst werd Roeland helemaal blij van de aanblik van die o-zo professioneel geprinte DVD's. Nu even gauw zijn film erop zetten en uitdelen maar!

Gistermiddag was Roelands officiele afscheid. Hij gaat nu (hopelijk voor hem voorgoed) terug naar Australië. Terug naar zijn vriendin en de dropzone. Have a good journey mate!
Gisteren dus een afscheidsborrel in Avid5. Ik moet zeggen, we begonnen om een uur of 3 en het bleef zeker tot half 7 druk, dus met de populariteit zit het wel goed. Toen moest ik echt naar huis. Ik heb wel een aantal foto's gemaakt die ik hierbij maar even neerzet Gelukkig had Pieter ook een camera bij zich (die echt honderd keer beter is dan de mijne) en hij heeft ook nog minimaal één foto gemaakt. Die zal ik er ook nog wel bij zetten.









0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage