Uit het leven van een Krok(ed)je: Voor het weekend

vrijdag 4 november 2005

Voor het weekend

Voordat het weekend weer in alle hevigheid losbarst, eerst even loggen. Weinig te vertellen, anders dan dat ik morgen ga proberen om Rob z'n PC in orde te krijgen. Dat wordt dan m'n eerste klus op deze manier in het buitenland.

Eerst vanavond skiën. Zoals elke vrijdagavond hoop ik op wat regen, zodat de baan lekker glijdt.
Lekker glijden deed het ook in Landgraaf vandaag. Daar waren officiële slalomwedstrijden. De uitslag kun je zien op de site van de FIS. En daar kwam ik dan weer achter via het Radio 1 Journaal

En het mooie is; over twee weken gaan we daar zelf kijken!!

Prettig weekend!


Eddie

5 reacties:

Op 04 november, 2005 20:17 , Anonymous Anoniem zei...

Hoezo "chauffeur, nog 2 pils hier"?
Heb jij geen dorst??
Groet

 
Op 04 november, 2005 23:45 , Blogger Edjekroketje zei...

Hé Erik!

Leuk om je hier ook tegen te komen! Tja, ik heb ook dorst. Zet er nog maar twee bier naast! Hahahaha! Die komen wel op, maak je maar geen zorgen. Wel toevallig dat je nu net vandaag reageert. Ik zat net vandaag in die oude posts te kijken, en zag toe ook die van november vorig jaar. Dit jaar ben je er weer bij?

 
Op 05 november, 2005 00:40 , Anonymous Anoniem zei...

Verplicht erbij. Moet jij ook weer opdraven?

 
Op 05 november, 2005 12:12 , Blogger Edjekroketje zei...

Weet nog niet of ik dat ga redden allemaal. Het lijkt de laatste tijd sowieso wel of de dagen 48 in plaats van 24 uur horen te hebben. Het i wel lachen als we elkaar daar dan weer tegen komen. Kans bestaat dat we dan weer warm moeten worden in een café of zo?

 
Op 07 november, 2005 06:49 , Anonymous Anoniem zei...

Warm worden zal wel mee vallen, maar ik wil niet dat hele eind terug met dorst :-)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage