Uit het leven van een Krok(ed)je: Ben je eens een keer in Amsterdam...

dinsdag 1 november 2005

Ben je eens een keer in Amsterdam...

Meteen heet nieuws vlakbij waar je staat.
Ik moest vanmiddag naar Amsterdam, even een trage PC wat peper in z'n processor spuiten. Toen dat klaar was viel me wel de ME wagen op die daar op de hoek bleef staan, maar verder sloeg niemand daar acht op. "Zal wel vanwege die Poetin zijn" merkte de ras Amsterdammer naast me nog op. Niets was minder waar bleek later toen ik in de auto zat. De aanwezigheid van al die politie had te maken met een trein die uit voorzorg bij de Passagiersterminal was stilgezet. Dat had weer alles te maken met een verdacht pakketje dat twee Arabisch uitziende mannen in die trein bij zich hadden. Afijn, lees het hele bericht hier maar even na...

Wel raar om daar gewoon langs te kunnen rijden. De weg die daar langs het spoor loopt is behoorlijk druk en brengt je van het CS richting de Piet Hein tunnel. Verderop stond ook nog gewoon een trein te wachten. Stel je voor dat er wel wat gebeurt... De mannen waren pas rond half 6 gearresteerd. Tja toen zat ik al lang en breed in Hilversum...

Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

Je vraagt je wel af of we hier in het westen niet te gestresst reageren; ik bedoel als je als moslim een lollige avond wilt hebben laat je je baard staan, doet een wit gewaad aan, en neemt je CD collectie mee. Wedden dat je al die Hollanders toch weer mooi er in laat stinken?

Punk'd dus!

Alle foto's die ik van die tweede gestrande trein heb gemaakt zien er niet uit, dus die zet ik hier maar niet neer. Wel een plaatje van "United by Night". Ziet er wel leuk uit die gang met al die lichtjes.



O ja en ik heb vanavond EINDELIJK een nieuwe thermostaat in de auto. Heerlijk, de verwarming kan weer aan! Wacht maar tot het weer koud is...

1 reacties:

Op 03 november, 2005 22:05 , Anonymous Anoniem zei...

Hi Ed,
Wat zag ik, ben je AL 40!! De tijd vliegt.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage