Uit het leven van een Krok(ed)je: Weekend verhaal

woensdag 12 oktober 2005

Weekend verhaal

Zooooooo,

Als je zit te wachten op een PC die een paar Gig moet kopieren, heb je wel even tijd om wat te schrijven. dan eerst maar een wrap-up van het weekend doen. Zoals je weet zijn we dit weekend naar Belgie geweest met Michele en Jesse. Arian kon dan mooi thuis klussen (nieuwe kozijnen plaatsen) en de kids zijn nog even een weekendje bij Opa en Oma geweest. Alles prachtig voor iedereen, behalve voor Rob. Zijn mailtjes heb ik nooit ontvangen. Dus heb ik 'm alleen aan de telefoon gesproken, en geen persoonlijk bezoek gebracht. Rob, als je dit leest, begin november ben ik weer in Belgiƫ (Pollekesland volgens Hans) en dan maak ik het goed. Het blijft vreemd dat je mailtjes niet aankomen, maar hopelijk is dat na een rigoreuze aktie van mij weer zoals het hoort te zijn.

Damn, ik dwaal af zeg...


Jesse en Opa doen de tuin

Aanvang van de terugreis. De auto is pas half vol
<
Ja, kijk maar goed...

Maandag werd ik wakker door de radio. De Tip 200 week was weer begonnen op radio 2. Echt weer zo'n week dat er allerhande niet alledaagse muziek langskomt op de radio. Leuk, en ik heb 'm dus al de hele week opstaan. Zojuist in de auto kwam Julio Iglesias zelfs langs. Leuk om Quiero weer eens te horen. Bijna 30 jaar oud alweer... tjee. Zou zoon Enrique na al die tijd dezelfde glimlach (en rechtsdraaiende volumeknop beweging) weten op te wekken?

Nu zit ik alweer de tweede keer deze week bij Alex FM Hopelijk lost de nieuwe harddisk die ik hier aan het plaatsen ben in ieder geval de problemen op die ze hier ondervonden. Ik zou zeggen; als je niets te doen hebt, draai dan maar even duimen met me mee!

Morgen ga ik maar eens een dagje rustig aan doen...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage