Uit het leven van een Krok(ed)je: Van die onwillige computers (en meer)

zaterdag 1 oktober 2005

Van die onwillige computers (en meer)

Daar heb ik er wel een hoop van de laatste tijd. Nu weer in Amstelveen bij Inge op het werk.

Deze wil echt niet. Zelfs niet als Windows zegt dat alles in orde is. Nou ja, eerst de data er maar eens afhalen en 'm dan handmatig herstellen. Hopelijk blijft het bij die twee bestanden die nu stuk zijn. Het wachten op die dingen is alleen altijd zo frustrerend...

Anyway, ik zal de foto die ik zojuist heb gemaakt in een later stadium wel even erbij zetten, want het is allemaal erg krap hiero. En warm ook!


En ik heb al zo'n drukke dag. Vanmiddag het feest van Ton opbouwen en vanavond draaien. Morgen ook nog een feestje. Maar dat is gelukkig "pas" vanaf half 5.... Wel leuk, dan zie ik oom Theo en tante Toos uit Bussum ook weer eens een keer. Gek eigenlijk als je elke dag in of naast Bussum aan het werk bent.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage