Uit het leven van een Krok(ed)je: Bart Boos

woensdag 26 oktober 2005

Bart Boos

Krijg ik vanmiddag een SMS'je: "Wel blijven joggen, ik kijk niet voor niets!" Toch maar eens eentje teruggestuurd: "huh?". Meteen een antwoord: "Vanaf donderdag geen nieuwe blog meer?". Ik heb beterschap moeten beloven, en heb gezegd dat ik vanavond meteen weer wat zou schrijven, want er is weer genoeg gebeurt.

Vrijdagavond weer geskied, As heeft nog even niet meegedaan, want de genezing gaat toch minder snel dan verwacht. Het zou wel té lullig zijn als we meteen de volgende week weer naar het ziekenhuis moeten gaan.

Na de vrijdag komt de zaterdag, de dag voor klusjes en draaien. Dat ging allemaal niet 100%, dus daar wil ik het maar niet meer over hebben. Wel kreeg ik nog een telefoontje van een editor. Die had een glas wijn in een mengtafel laten vallen (vooral de wijn richt veel schade aan).

Collega Erik heeft inmiddels ook foto's genomen van de staat waarin het binnenste van de mengtafel zich bevindt en dat is niet best... Als ik ze heb zet ik ze ook wel even hier neer.

Maandagavond heeeeeerlijk gesquasht. (Lees je dit Hans?) Frank en ik kwamen samen op een baan terecht en hebben een soort van onderlinge competitie gehouden. Aan het eind van de 6 potjes had ik er uiteindelijk 4 gewonnen. Ondanks mijn overwinningsroes vatte Frank het sportief op en zwoer op wraak. Die krijgt-ie natuurlijk vanzelf.

Dinsdag ben ik druk geweest met die #$^*("><@#~ mengtafel (of liever gezegd de vervanger, want die deed het ook niet echt lekker). 's Avonds even bij Imelda de fax ingesteld. Gelukkig werkte dat verder allemaal als een trein!

Woensdag deel zoveel van de mengtafel story en even naar Talpa geweest. Helemaal lekker werkt alles nog niet, maar hopelijk krijgen we dat snel onder controle.

Donderdag niet zo veel bijzonders gedaan...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage