Uit het leven van een Krok(ed)je: Ik weet niet wat ik moet zeggen

donderdag 13 oktober 2005

Ik weet niet wat ik moet zeggen

Ik open vanmiddag mijn e-mail, en vind daar een berichtje van Martin:

Heb je mijn weblog al gelezen?

Ontslagen worden (goed, vroegtijdig pre-pensioen dan) en als je net uit dienst bent, overlijden. Dat is Ricus weeber overkomen............ gisteravond overleden.


Na het lezen van het stukje van Martin verneem ik de rest van het nieuws. Kanker. Net als mijn Vader, Ettoré en vele anderen.

Niet leuk, om maar eens een understatement neer te zetten, en ik wens de nabestaanden vanaf hier veel sterkte.

Hopelijk komen er veel collega's naar de uitvaart plechtigheid!

1 reacties:

Op 27 maart, 2012 15:42 , Anonymous Reintjan zei...

Hallo Ed,

Ik zag dit berichtje toen ik aan het zoeken was op internet naar digitale sporen die mijn vader heeft achtergelaten...:-)

Toch fijn om te lezen dat er destijds veel mensen meeleefden!

Groet,

Reintjan Weeber
(oudste zoon Ricus)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage